Blog

Súťaž s print etiketami emy

Jarná súťaž s print etiketami EMY má svojho víťaza. 3-dňový pobyt v Hoteli Tri studničky v Jasnej vyhral súťažiaci z Bánoviec nad Bebravou p. Martin Kolman. Srdečne blahoželáme!

Odovzdanie ceny Výherca súťaže Martin K. a

 

 

 

 

Teambuilding 2016

Každoročne začiatkom júna nás vo firme čakajú dve dôležité udalosti. Prvá je Audit ISO 9001 a ISO 14001 a druhá udalosť celofiremný teambuilding, ktorý už tradične mávame v Belušských Slatinách na Chate Slovenskej pošty. Tento rok to vyšlo na termín 10. – 11. Júna 2016 a celkovo nás bolo 48 zamestnancov. V rámci teambuildingových aktivít bolo vidieť, že zamestnanci majú súťaživého ducha, v rámci aktivít bola aj súťaž vo varení guláša, všetci zamestnanci boli rozdelení do štyroch tímov. Každý tím sa snažil uvariť čo najlepší guláš. Porota to nemala ľahké, nakoľko každý guláš bol niečím osobitý a veľmi chutný, ale víťaz mohol byť iba jeden. Tento rok vyhralo družstvo Erika Prekopa. Družstvo Petra Salata získalo cenu za kreativitu a družstvo Lukáša Tvrdoňa prvenstvo za nákup použitých surovín v najnižšej cene.

Teambuilding 1Teambuilding 2Teambuilding 3Teambuilding 4Teambuilding 10Teambuilding 11Teambuilding 17Teambuilding 18Teambuilding 22Teambuilding 21Teambuilding 16Teambuilding 15Teambuilding 14Teambuilding 13Teambuilding 12Teambuilding 9Teambuilding 8Teambuilding 7Teambuilding 6Teambuilding 5

 


Riešenia pre všetky odvetvia

Spoločnosť MiF, s.r.o. patrí medzi popredných slovenských výrobcov samolepiacich etikiet. Pod svojou značkou „emy“ ponúka veľké množstvo rozmerov a vyhotovení. Od roku 2001, keď značka „emy“ vstúpila na trh, prešla firma, ale aj portfólio ponúkaných produktov veľkými zmenami.

Na začiatku to boli etikety na hárkoch formátu A4, ideálne riešenie pre všetky odvetvia priemyslu, ale aj do veľkoobchodov, kancelárií a domácností. Postupne k základným etiketám formátu A4 pribudli ďalšie produkty, ktoré si rýchlo našli svojich užívateľov. Sú to etikety formátu A6 na ručný popis, obľúbené etikety na koreničky, etikety na džem a zaváraniny, vianočné etikety, etikety na vrecká do mrazničky, etikety na alkohol a mnohé ďalšie druhy, ktoré sú dodávané v baleniach formátu A6.

Rozširovaním svojho portfólia firma zareagovala na neustále rastúci dopyt zákazníkov po ďalších druhoch etikiet. Začiatkom roka pribudli etikety vo formátoch A3, SRA3 a SRA3+, vhodné do produkčných tlačiarní SRA3 formátov, v súčasnosti obľúbených v malonákladovej tlači, kde je snaha o využitie čo najväčšej potlačiteľnej plochy. Pri neustálom tlaku na rozpočet a financie, poskytuje zákazníkovi možnosť pri potlači veľkých formátov znižovať náklady na jednu etiketu. Vysokokvalitný materiál firmy Herma umožňuje optimálnu priľnavosť tonera, nenáročné spracovanie, kvalitný výstup, vysokú schopnosť rozlíšenia a čistý obraz pri použití v moderných produkčných tlačiarňach, kopírovacích zariadeniach, laserových tlačiarňach, to všetko prinášajú etikety vo formátoch SRA3. Pre zákazníkov sú etikety v ponuke 100 hárkových balení, ale k dispozícii sú aj ekonomické priemyselné balenia v prevedeniach matný papier, lesklý papier, biela PET fólia, v krátkych dodacích dobách.

Spoločnosť MiF, s.r.o. má plne angažovaný tím ľudí, ktorí sú ochotní a schopní uspokojovať požiadavky zákazníkov, reagovať na dopyty, prichádzať s kreatívnymi riešeniami pre našich zákazníkov… Since 1996.

AT

Etiketa vdychuje produktu ideu

Keď vstupuje nový produkt na trh, jeden z najdôležitejších nástrojov pre marketingové oddelenie je etiketa na produkte. Samolepiaca etiketa na výrobku je prvým kontaktným miestom, ktoré potenciálny zákazník uvidí. Takáto etiketa poskytuje širokú škálu informácií, ako napríklad to, čo váš produkt vlastne je, na čo sa používa, návod ako ho používať atď. Etiketa alebo tiež samolepka by mala mať atraktívnu grafiku, ktorá upúta pozornosť a samozrejme text, ktorý obsahuje všetky informácie požadované zákonom a informácie o samotnom výrobku. Z marketingového hľadiska by mala samolepiaca etiketa prilákať kupujúcich a vyvolať v nich potrebu kúpiť váš produkt.

Existujú dve dôležité veci, ktoré sú potrebné pri tvorbe označenia nového produktu, text a farba.

Text, jeho štýl a font, inými slovami typ písma. Každý, kto používa počítač vie, že existuje veľké množstvo typov písma, fontov, ktoré môžu byť použité. Prirodzene font musí byť atraktívny ale zároveň musí sprostredkovať všetky informácie čitateľným spôsobom.

Farba etikety je taktiež dôležitá. Samozrejme by mali byť dodržané určité pravidlá o farebnosti. Ak máme vytvorenú marketingovú stratégiu, farba na novom produkte by sa nemala príliš odlišovať, ak úplne nemeníme celú svoju stratégiu. Taktiež niektoré farby priťahujú alebo naopak odpudzujú, v tomto treba byť obzvlášť opatrný, napríklad modrá farba je v marketingu veľmi obľúbená a rozšírená, v tmavých odtieňoch evokuje chlad, preto je vhodná skôr na mrazené produkty a nápoje, na druhej strane červená farba na etikete vyvoláva svojou dynamikou a energiou najväčšiu pozornosť.
Pre dodržanie marketingovej stratégie nesmieme zabúdať na logo, ktoré buduje povedomie o spoločnosti a značke. Logo spoločnosti by malo byť na produkte dobre viditeľné aj keď sa nám zdá, že zaberá veľa miesta. Treba mať na pamäti, že logo pracuje pre vás aj potom, čo je výrobok zakúpený, pretože zostáva v plnom zobrazení počas celej doby používania produktu zákazníkom alebo je výrobok iba jednoducho umiestnený niekde v domácnosti alebo vo firme.

AT